tirsdag 13. desember 2016

Å planlegge en kampanje i sosiale medier

Jeg har laget et forslag for en kampanje til It-fag ved NTNU

Den inkluderer både forarbeid, forkampanje, kampanje, målinger, ansvarspersoner, etikk og bruk av kampanjens lærdommer til videre kampanjestrategi. Ta gjerne en titt! 


Synspunkter mottas gledelig i kommentarfeltet. 




Håper denne bidro til økt innsikt og gav noen nye ideer til hvordan du selv kan benytte sosiale medier.




 😊 Ekstra tips! ✋ 


Ta gjerne en titt på denne introduksjonsvideoen fra nettbaserte itfag ved NTNU om du synes bruk av sosiale media virker interessant å lære mer av. Bloggen her lager jeg om et ledd i utdanning ved NTNU. Her deler jeg her mens jeg lærer, tips og råd vedrørende hvordan benytte sosiale media. Gjerne gi tilbakemeldinger vedrørende bloggen eller innlegget. Det er bare gøy å motta. Med vennlig hilsen student ved NTNU. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på om du kan gi en tilbakemelding! :) Positiv som negativ. Alle kan kommentere og kommentarer besvares daglig.

Mvh NTNU-studenten bak nettsiden.